Реальність в Україні

Рама Kizer Powerblade Advance UFS 80mm max

Kizer Powerblade Advance
Щось раніше взагалі боявся лізти і знімати раму з роликів, максимум, що крутив колеса.
А тут в пошуках якогось нового сетапу для малих порозбирав всі наші ролики, і рами теж повідкручував.

Також черга дійшла і до Соло Труперів, але от питання, навіщо в них щось крутити, якщо в мене тільки одні ролики на UFS кріпленні?! І тут прийшла ідея взяти ще раму UFS на більші колеса.

Почав шукати з того, що в наших магазинах є в наявності. Відверто кажучи - печалька, скоріш за все завдячуючи рашистам які на нас напали (щоб їм всім в пеклі горіти).
Був варіант взяти раму під 110 колеса, або таки під 80-ки. На 110 я не ризикнув, ще не звик я до тієї висоти, тому замовив раму Kizer Powerblade Advance чорну для коліс до 80мм.

Згадав, ще в наявності зустрічаються рами від бренду GroundControl, але отой серп на їхньому логотипі відбив бажання дивитись в їхню сторону.

Рама вилита чи витиснена з пластмаси. Осі для коліс двосторонні, тобто для того щоб відкрутити/закрутити колесо знадобиться два ключі, що незавжди зручно.

В рамі одне велике ребро жорсткості посередині.

Ще мав надію, що можна буде зняти раму не відкручуючи колеса, щоб можна було простіше міняти з 80-х коліс на рідні 60-ки, але - НІ. Болти кріплення ховаються між колесами, щоб зняти раму потрібно спочатку відкрутити всі колеса, шкода.
Крайні колеса трішки важко вставляти, але можливо. Монтується до черевика без жодних проблем. Єдиний момент - варто дати додаткові шайби для болтів кріплення, так, для надійності.

Рама запакована в сумочку з ручкою на блискавці, потім її можна використати щоб носити якісь інші деталі від чи для роликів.

На вулиці ще не було нагоди покататись, тому про їзду на рамі поки нічого не скажу.

І на завершення коротеньке відео.


Коментарі